2011. március 5., szombat

My Way

Tegnap a csodálatos Key Westen töltöttük a napot. Fényképezkedtünk Amerika legdélibb pontjánál, ahonnan Havanna közelebb van, mint Miami (légvonalban, persze...). S az a sok csodálatos ház! A vacsoránkat a Mangia, mangia étteremben költöttük el, ott, ahol egy kirakatban elhelyezett fénykép tanúbizonysága szerint maga Frank Sinatra is étkezett!
Úgy tűnik 1000 fotónál egy webalbumba több nem fér, ezért újat nyitottunk a tegnapi képeknek:
https://picasaweb.google.com/Artcsongaron/8548KmKeyWest?authkey=Gv1sRgCPehw8umzPrMnwE#
Strand az Atlanti-óceán patrjánál, Csongit befalja egy homokcápa, de aztán sellőfiúvá változik (szintén a homok segedelmével), Hemingway háza (oda ma még el kell mennünk...), s aztán a semmihez nem fogható naplemente a Mallory Square-en! Ahogy a tüzesen világító napkorong emelt fővel eltűnik a horizont szélén, a végtelen óceán gyomrában, nos ez valóban felejthetetlen élmény! Vacsora közben egy delaware-i házaspár elegyedett szóba velünk, de ezen ugyebár már nem csodálkozunk. Még nevelési tanácsokat is kaptunk a rövid ismeretség során...
Azt el is felejtettem írni, hogy tegnap éjjel fél egy tájban arra ébredtem, hogy valaki neszez a konyhában. Talán a fiúk, talán egy betörő, gondoltam, halált megvető bátorsággal kimentem hát. Nem tudom ki ijedt meg jobban, én vagy az egér (később kiderült patkány, mert Key Westen nincs egér, csak patkány), tény, hogy az állat eltűnt a konyhapult mögött. Ezért hát nappal kiszállt a patkány-kommandó, egy közepkorú hölgy személyében, aki közölte, hogy örömmel elhelyez egy patkányfogót, de hétvégén nem dolgozik, tehát az eredményt nekünk kell elintézni... Ezért a biztonság kedvéért a pult mögött felefedezett lyukat eltorlasztuk fadarabokkal és rátoltuk a hűtőt, ami amerikai mérete miatt eleve csak két ember által mozgatható és reménykedve vágtunk neki az éjszakának: a patkány nem fogja tudni eltolni...

4 megjegyzés:

  1. Igazán nagy élmény naponta "ott -lenni-Veletek",na,és ez a mai telefon!!YOU ARE VERY GREAT!!
    Innen csak annyi,hogy tervbe vették egy tér vagy utca elnevezését Elvis Presley-ről,sajna,nem az én óhajom eredményeképp.....várva kalandjaitok folytatását....millió puszival/ MI

    VálaszTörlés
  2. p.s.:
    nem tudom élesnek látszóan iwiw-re tenni a fotókat,pedig úgy fel akartam vágni Veletek,ja,meg a képekkel......very sorry....

    VálaszTörlés
  3. p.s./2.".:Ti tudtátok előre az idei Fonogram díjazottak névsorát?? Félretettem,ha újdonságot vagy érdeklődést jelentene.....na,még egyszer sok puszi!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szasztok!
    Remélem,nagyon,csak pihentek..."kifogyott a tinta az írótollból"....
    Honvéd-FTC 0-1,
    Kormányőr-Erzsébet SK 4-4...
    utánajártam>>>Miami 27 fok>16:05-kor...
    Élvezzétek az ott-létet,kihasználva minden másodpercét,puszik & ölelések: Apa/IvánPapa/Daddy

    VálaszTörlés